Serwis AgroNews.pl adresowany jest do populacji konsumentów żyjących i pracujących na obszarach wiejskich, jak również do przemysłu pierwszego i drugiego przetworzenia oraz całej palety usług związanych z wymienionymi obszarami. Dla zapewnienia komplementarnej i szybko dostępnej informacji portal AgroNews.pl pozyskał do swych działań partnerów: Ministerstwo Rolnictwa i Rozwoju Wsi, agencje rolne, stowarzyszenia i izby gospodarcze, instytuty naukowo-badawcze, szkoły wyższe, ośrodki doradztwa rolniczego oraz wiele tytułów prasowych zajmujących się wymienioną tematyką. Demograficznie mieszkańcy wsi są najliczniejszą grupą zawodową w strukturze internetu ze względu na miejsce zamieszkania (3,7 mln użytkowników internetu mieszka na wsi), wykazującą największy potencjał wzrostu, a wykorzystanie sieci przez grupę zawodową „rolnik indywidualny” staje się bardzo duże. Dotyczy to szczególnie gospodarstw od 20-30 ha – tj. około 124 tysięcy gospodarstw indywidualnych.
Portal wyróżni szeroki zakres oferty dla konsumenta i prosumenta oraz budowa portalu wg systemu 5C: content (treść), community (społeczność), convergence (współuczestnictwo w tworzeniu przekazu i treści), commerce (biznes, handel), communication (komunikacja). AgroNews jest doskonałym narzędziem marketingu bezpośredniego.
W AgroNews, oprócz zawartości typowo informacyjnej, dostępna jest Telewizja Interaktywna (Agrotv, Ekotv oraz Market tv).Tworzy ją zespół doświadczonych realizatorów i producentów telewizyjnych.