Poczynając od wpływu na zwiększenie produkcji żywności, po umożliwianie dostępu dla klientów o niskich dochodach przy wykorzystaniu dotacji rządowych, targi produktów rolniczych co roku poszerzają swoją ofertę, aby sprostać rosnącym oczekiwaniom.
Jednak należy usunąć niektóre bariery, które stoją na drodze dalszego rozwoju tych targowisk:
- Wiele targów produktów rolniczych zazwyczaj organizowanych jest na świeżym powietrzu lub w innych miejscach o słabej infrastrukturze dla ich organizacji, lub przy jej zupełnym braku,
- Technologia sczytywania i przetwarzania płatności kartą debetową/kredytową – lub nawet weryfikacji czeków – jest zbyt droga dla rolników sprzedających swoje produkty na targach,
- Porównanie z subsydiowanymi cenami i rozbudowaną infrastrukturą systemu żywności przemysłowej może utrudniać przyciąganie na targowisko nowych klientów i rolników.
Cały raport można pobrać w sekcji Wiedza/Nasze raporty.