Uczestnicy doradztwa:
Akademia skierowana jest do osób posiadających minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w organizacji pozarządowej lub spółdzielni oraz są zainteresowane poszerzeniem działalności swojego podmiotu i ekonomizacją jego działań poprzez usprawnienie wewnętrznych i zewnętrznych metod działania.
Założenia dotyczące świadczenia doradztwa:
- W procesie rekrutacji dodatkowe punkty otrzymają: osoby posiadające minimum roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w organizacji pozarządowej lub spółdzielni oraz kobiety.
- W ramach Akademii przeprowadzone zostaną 64 godziny zajęć. Każda osoba może skorzystać średnio z dwóch godzin doradztwa, świadczonego w Centrum Przedsiębiorczości Społecznej lub Punktach Wsparcia. Dokładna liczba godzin na osobę zostanie ustalona na podstawie przeprowadzonej analizy potrzeb. Zajęcia odbywają się w trybie weekendowym.
- Liczba miejsc przewidziana w ramach aktualnego naboru wynosi 15 osób.
- W ramach cyklu proponowane są następujące dwudniowe moduły zajęć:
- Moduł I – Biznes plan jako narzędzie zarządzania w PES
- Moduł II – Zarządzanie procesem grupowym, doskonalenie umiejętności interpersonalnych w PES
- Moduł III – Zarządzanie zasobami ludzkimi w PES
- Moduł IV – Zarządzanie marketingiem w PES
- Moduł V – Zarządzanie finansami w PES
- Moduł VI – Uwarunkowania formalno-prawne prowadzenia PES
Warunki uczestnictwa:
- Zapoznanie się z Regulaminem rekrutacji.
- Przesłanie Formularza zgłoszenia na szkolenie Akademia Przedsiębiorczości Społecznej.
- Przesłanie Formularza zgłoszenia osoby do uczestnictwa w projekcie wraz z deklaracją uczestnictwa w projekcie oraz zgodą na przetwarzanie danych osobowych (w przypadku gdy osoba po raz pierwszy korzysta ze wsparcia w ramach projektu INES).
- Osoby spełniające dodatkowe kryteria są zobowiązane do udokumentowania tego faktu poprzez:
- Dostarczenie ksera dokumentu potwierdzającego roczne doświadczenie na stanowisku kierowniczym w organizacji pozarządowej lub spółdzielni.
- Dostarczenie ksera dowodu osobistego – dotyczy spełnienia kryterium przez kobiety.
- Ksera dokumentów muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem zgodnie z zapisami zawartymi w § 9 pkt. 7 Regulaminu rekrutacji.
Przyjmowanie zgłoszeń:
Zgłoszenia można składać osobiście, drogą elektroniczną, drogą pocztową lub kurierem do jednego w wymienionych miejsc:
- Centrum Przedsiębiorczości Społecznej, ul. Rakowicka 10B/10, Kraków, tel. (12) 423 76 05, fax. (12) 423 76 03, e-mail: magdalena.albrycht@fundacja.e-gap.pl
- Punkt Wsparcia w Brzesku, ul. Głowackiego 13, Brzesko, tel./fax. (14) 685-93-34, e-mail: pw_brzesko@interia.pl
- Punkt Wsparcia w Gorlicach, ul. Słoneczna 11, Gorlice, tel./fax. (18) 352-46-77, e-mail: pw_gorlice@interia.pl
- Punkt Wsparcia w Olkuszu, ul. Sławkowska 18, Olkusz, tel. (32) 754-34-60, fax. (32) 754-65-26, e-mail: pw_olkusz@interia.pl
- Punkt Wsparcia w Stryszawie, Stryszawa 281 D, tel. 603 601 720, e-mail: pw_stryszawa@zielonalinia.org.pl
Zgłoszenia przyjmowane są do 13 października 2010 roku.
Projekt "INES – Infrastruktura Ekonomii Społecznej w Małopolsce" jest realizowany w ramach działania 7.2.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki