Magazyn zawiera case studies przypadków polskich i zagranicznych, artykuły i dyskusje, ale także wywiady z praktykami i specjalistami z dziedziny CSR oraz z przedstawicielami biznesu, kultury i nauki, przybliżające tematykę i narzędzia CSR. Kwartalnik adresowany jest przede wszystkim do sektora biznesu, który wywiera największy wpływ na kształt rynku CSR, jak również do organizacji pozarządowych oraz środowisk akademickich.
Jego uzupełnieniem jest codziennie aktualizowana strona internetowa www.crnavigator.com, newsletter z aktualnościami z Polskiego i zagranicznych rynków CSR oraz popularny profil na Facebooku i Twitterze.
Każde wydanie „CR Navigatora” poświęcone jest osobnemu zagadnieniu. Dotychczasowe wydania mówiły m.in. o etycznej konsumpcji, wykluczeniach społecznych oraz finansowaniu rynku CSR. Zapraszamy do bliższego zapoznania się z projektem na www.crnavigator.com.
CR Navigator – wiadomości CSR z dostawą do skrzynki mailowej.
Newsletter CR Navigator porusza kwestie:
- zrównoważonego rozwoju firm,
- odpowiedzialności społecznej biznesu - CSR,
- współpracy międzysektorowej,
- dobrych praktyk CSR,
- profesjonalizacji sektora pozarządowego,
- innowacji społecznych i środowiskowych
- konferencji, szkoleń, debat dotyczących rozwiązań narzędziowych dla CSR, problemów społecznych, gospodarczych i środowiskowych,
- raportowania społecznego,
- wytycznych środowiskowych i społecznych dla biznesu,
- i wiele innych
Zapisy na newsletter CR Navigator: www.crnavigator.com/newsletter.html
Jednocześnie informujemy, że ukazał się nowy numer magazynu CR Navigator: POST PROSUMENT.
W nim m.in.:
- Atrakcja dla inwestorów? Czy Respect Index jest wartościowym narzędziem weryfikacji i pomocnym wskaźnikiem doboru portfela inwestycyjnego?
Różne punkty widzenia bez cenzury.
- O wynikach kompleksowych badań nad CSR w ramach projektu „Koalicja na rzecz odpowiedzialnego biznesu”.
- Jak ekologiczne rozwiązania mogą działać na zdrowie - torby wysokiego ryzyka, Charles Gerba (University of Arizona).
- Jak wygląda interaktywne rozwiązywanie globalnych problemów? Małgorzata Piwowar (GoodBrand).
PONADTO NOWE DZIAŁY:
OKIEM NGO
- Co biznes kręci w NGO - Robert Kawałko (Polskie Stowarzyszenie Fundraisingu)
- Dojrzałe drzewo CSR - Sławomir Brzózek (Fundacja Nasza Ziemia)
CSR W REGIONACH
- Zrównoważona turystyka - jak zrównoważony rozwój wpisuje się w strategię promocji miast i regionów?
STRATEGIE CR:
- Tak raportują najlepsi - rozmowa z autorami najlepszych raportów społecznych: jak powstają, jakie znaczenie mają dla organizacji i dalszego planowania zaangażowania społecznego.
- Donos Obywatelski – o tym, jak zmienić zachowania konsumentów na bardziej odpowiedzialne rozmawiają przedstawiciele mediów, III sektora oraz praktycy CSR.
A TAKŻE: KONSUMENT I TRENDY
- Dlaczego nie wszyscy etyczni konsumenci są tacy sami: Alan Waggenberg (GoodBrand).
- Niegrzeczni konsumenci dostają to czego chcą: Anna Rok (Grupa eFTe).
- Certyfikat prawdę Ci powie: Cezary Lejkowski (Pro Marka).
I wiele innych inspirujących artykułów…
ZAPRASZAMY DO LEKTURY!
W sprawie prenumeraty prosimy o kontakt z Aleksandrą Wojnicką.