8 na 10 konsumentów chce kupować zielone produkty
02.06.2010
 
LOHAS (Lifestyles of Health and Sustainability) i Natural Marketing Institute (NMI) 27 maja opublikowały wyniki najnowszego badania trendów konsumenckich LOHAS Consumer Trends Database® - jedynego ogólnoświatowego badania odpowiedzialnej konsumpcji. Z raportu wynika, że ok. dwóch trzecich konsumentów obchodzą sprawy środowiska, ale na dokonywane przez nich zakupy główny wpływ ma cena.
 

Zielone produkty wchodzą do głównego nurtu, dzięki wprowadzaniu na rynek produktów o niskich cenach przez takich graczy rynkowych jak Walmart, Clorox czy Safeway, przez co konsumenci nie muszą już martwić się płaceniem więcej za produkty przyjazne środowisku. To podkreśla, jak ważne jest inwestowanie w innowacyjne produkty.
 

Źródło: Forum Odpowiedzialnego Biznesu

Powiadom znajomego
Pobierz PDF (pomyśl o środowisku zanim wydrukujesz)
Dodaj komentarz
 

Projekt ZIG został zakończony! (info)



Fairtrade Polska:
Fairtrade Polska
 
 
 
 
                    


Na tej stronie przedstawialiśmy krakowski biznes ekologiczny oraz wspierające go instytucje i organizacje.
Projekt ZIG został zakończony!
akcja   alternatywna ekonomia   barter   biuro   biznes   certyfikat środowiskowy   CSR   dotacje   działalność gospodarcza   działania proekologiczne   edukacja   ekoimprezy   Ekologia   ekonomia   elektrośmieci   energia   eventy   Fair Trade   fairfood   Fairtrade   festiwal   film   FSC   fundusze strukturalne   GMO   gospodarka   gra   herbata   imprezy   kakao   kiermasz   konferencja   konferencje   konkurs   kryzys   kryzys ekonomiczny   las   mapy   mikroprzedsiębiorstwo   moda   MPO   MSP   NGO   ochrona   odpady   odpowiedzialność społeczna   OZE   praca   prawo   przedsiębiorstwa   przemysł   przewodniki   PZS   raport   recykling   reuse   rolnictwo   rolnictwo ekologiczne   rozwój   seminarium   Sprawiedliwy Handel   spółdzielnie   szkolenia   szkolenie   targi   turystyka   UE   warsztaty   wegetarianizm   wykłady   wymiana   yerba mate   zakupy   zarządzanie   zdrowa żywność   zielone technologie   ZIG   ZIG partner   Zrównoważony rozwój   środowiska   żywność   żywność ekologiczna  
Wybierz miesiąc



Polecamy:

Fundacja ''Koalicja Sprawiedliwego Handlu'' - Fairtrade Polska